Hea Vesi Free Home Delivery!

Terms of service

Veebipoe pood.heavesi.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Hea Vesi OÜ (registrikood 10846318) asukohaga Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Toompuiestee 30, 10149, tel +372 6 400 036 ja e-kiri info@heavesi.ee.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Makseid võetakse vastu valuutas euro ( € ).

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Hea Vesi OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Hea Vesi OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

Tallinnas, Harjumaal, Tartus, Jõhvis, Kohtla-Järve, Sillamäe ja Narvas, kojuvedu toimub Hea Vesi kulleriga. Tallinnas ja Harjumaal 1-3 tööpäeva jooksul, Tartus ja Ida-Virumaal Tarnegraafiku alusel

Hea Vesi pudelite toimetatakse ainult Hea Vesi OÜ kulleritega tasuta. T
asuta kohaletoomine toimub tööpäeviti kella 9:00 kuni 17:00. Õhtune kohaletoimetamine (17:00-20:00) on tasuline, hinnaks on 5 eurot.

Läbi Eesti on hetkel tarne ainult läbi Omniva tarnepartnerit.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

[olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võl aõigus seaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@heavesi.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e- kirja aadressile info@heavesi.ee või helistada telefonil: +372 6 400 036.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@heavesi.ee või helistada telefonil: +372 6 400 036

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Püsimakse tingimused 

Püsimaksega tellimise protsess käib läbi Maksekeskus AS. Tasuda saab pangakaardiga. Iga kuu läheb kaardilt maha automaatiliselt paketis valitud summa.

Püsimaksega tellimise korral pikeneb Tellimus automaatselt, kui Klient ei ole seda tingimust muutnud ehk Tellimuse automaatset pikenemist tühistanud.

Püsimaksega tellimuse automaatset pikenemist saab Klient tühistada kuni 30 päeva enne järgmist debiteerimispäeva kirjutades e-posti aadressile info@heavesi.ee.

Hea Vesi OÜ-l on õigus ühepoolselt muuta käesolevaid Tellimistingimusi ning tegelikku rakendamist. Muutmisest teavitab Hea Vesi e-posti teel või muul viisil vähemalt üks (1) kuu enne vastavate muudatuste jõustumist.

 

Rendi- ja teeninduslepingu üldtingimused.

Firma

OÜ Hea Vesi 

Toompuiestee 30, 101149 Tallinn, Eesti 

Tel. 6400036, www.heavesi.ee


reg.kood 10846318

a/a 221018916305

 

1.Lepingu objekt

1.1. Firma kohustub andma rendile, toimetama kohale ja paigaldama renditud seade tulenevalt Kliendi poolt valitud paketist (Mini, Standard või Maksi) koos joogiveega "Hea Vesi" ning tagama tulevikus joogivee "Hea Vesi" kohaletoimetamist vastavalt kokkuleppele Kliendi poolt Lepingus näidatud aadressile 

1.2.Rendile antav seade ja korduvkasutatavad pudelid (tara) on Firma omand ja Kliendil ei ole õigust seadet võõrandada, anda rendile, pantida või anda seadet kolmandate isikute kasutusse või valdusesse.

1.3. Rendile antav seade, selle väärtus, hind, kogus, tagatissumma ja Kliendi poolt valitud hoolduspakett fikseeritakse lepingus.


2. Poolte õigused ja kohustused.

2.1. Firma kohustub: 

2.1.1 andma seade Kliendi kasutusse üleandmise akti alusel, käesolevas lepingus toodud hinnaga ja tingimuste.

2.1.2. Hoidma seadet nõutavas tehnilises korras ja vajadusel (Kliendi tellimuse alusel) teostama renditava seade hooldust ja remonti.

2.1.3. Tagama õigeaegselt (48 tunni jooksul peale Kliendilt tellimuse saamist) tellitud vee kohaletoimetamise lepingus toodud aadressil .

2.2. Firmal on õigus:

2.2.1. nõuda Kliendilt tagatise tasumist lepingus toodud summas 5 päeva jooksul peale lepingu sõlmimist. 

2.2.2. ühepoolselt lõpetada käesoleva lepingu etteteatamistähtaega järgimata  (p. 4.3) ja nõuda enda omandi tagastamist ning tekitatud kahju hüvitamist, kui:

- Klient tahtlikult kahjustab, hävitab või kasutab seadet mitte vastavalt sihtotstarbele;

- Klient on seade andnud kolmanda isiku kasutusse eelnevalt firmaga kooskõlastamata;

- Klient ei ole teostanud tasu firma poolt esitatud arve alusel 14 päeva jooksul peale arves toodud maksetähtaja möödumist. 

2.2.3. Kliendi poolt Firma omandile kahju tekitamisel kinni pidada tagatissummast kaotsiläinud või kahjustatud seade või taara maksumuse. 

2.3. Klient kohustub:

2.3.1. lepingu sõlmimisel tasuma tagatise ja õigeaegselt tasuma Firma poolt esitatavaid arveid seade rendi ja vee „Hea Vesi“ eest. 

2.3.2. järgima sanitaar seisundit, heauskselt hoidma ja kasutama renditavat seadet. Klient kannab materiaalset vastutust mittesihtotstarbelise tegevuse tulemusel seade ja pudelite kahjustamise eest. Kliendi poolt selle nõude eiramise tõttu tekkiva kahju on viimane kohustatud hüvitama Firmale vastavalt lepingus toodud seade tegelikule väärtusele.

2.3.3. viivitamatult teavitama firmat kõigist seade riketest. Kui seade rike, kahjustus või hävimine toimus kliendi poolt käesoleva lepingu tingimuste või kasutuseeskirja eiramise tulemusel on viimane kohustatud hüvitama firmale remondi või hävinud seade maksumuse täies ulatuses. Hüvitamine toimub esmajärjekorras kliendi poolt käesoleva lepingu sõlmimisel tasutud tagatise arvelt.

2.4. Kliendil on õigus:

2.4.1. tutvuda vee „Hea Vesi“ kvaliteedisertifikaatidega. 

2.5. Kliendil ei ole õigust kasutada Firmalt renditud seadel muud vett peale " Hea Vesi" ning iseseisvalt täita pudeleid. 


3. Tasumise kord.

3.1. Klient tasub seade renti ja tagatise 10 päeva jooksul peale käesoleva lepingu sõlmimist firma poolt esitatud arve alusel. Järgnevalt Firma igakuiselt 5 kuupäevaks esitab Kliendile arve seade rendi ja tellitud vee eest. Pakettide MINI, STANDARD (Slim), MAKSI (Slim) tingimustel sõlmitud lepingute puhul igakuine arve esitatakse ja kuulub Kliendi poolt tasumisele sõltumata sellest, kas Kliendi poolt oli tehtud vee tellimus antud kuus.


3.2. seade rendi maksumus ja hind on poolte poolt fikseeritud lepingus. 

3.3. tasu loetakse teostatuks peale raha laekumist Firma arveldusarvele või sularahas tasumist Firma volitatud esindajale.

3.4. Arve mittetasumisel selles toodud tähtajaks on Klient kohustatud tasuma Firmale viivist 0,3% päevas tasumata summalt. 

3.5. Kui Klient viivitab arvete tasumisega üle 30 päeva on Firmal õigus sissenõue üle anda Inkassofirmale. Seejuures võlgnevuse sissenõudmisel põhivõla ja trahvisanktsioonide summale automaatselt lisanduvad Inkasso firma teenuste tasu summad, millised Klient on kohustatud tasuma täies ulatuses.


4. Lepingu tähtaeg.

4.1. Käesolev leping jõustub selle allakirjutamise hetkest ja on sõlmitud tähtajaga üheks aastaks. Leping pikeneb automaatselt järgmiseks aastaks, kui kumbki pooltest ei teavita kirjalikult soovist Lepingut lõpetada 30 päeva enne Lepingu tähtaja möödumist. Rendi ettemaks tagastamisele ei kuulu.

4.2. Lepingu lõppemisel Tagatissumma tagastatakse Kliendile 4 nädala jooksul tema poolt nimetatud arveldusarvele, seade tagastamise tingimusel samas seisundis (välja arvatud tavaline kulum) ja komplektis, millises seade oli üle antud kliendile käesoleva lepingu sõlmimisel. 

4.3. Ühe poole nõudmisel on pooltel õigus lõpetada Leping ennetähtaegselt, teavitades teist poolt kirjalikult ette 30 päeva, välja arvatud leping, mis on sõlmitud hinnapakkumise soodustingimustel (p. 4.4). lepingu lõpetamisel Klient kohustub viivitamatult tagastama firmale seade puhtana ja töökorras seisundis. 

4.4. Hinnapakkumise soodustingimustel sõlmitud Lepingu ennetähtaegsel lõpetamisel Kliendi algatusel on viimane kohustatud kirjalikult teavitama oma soovist Firmat ette 3 (kolm) kuud enne lepingu lõpetamist. Kui Klient rikub antud punktis sätestatud etteteatamistähtaega on ta kohustatud tasuma Firmale leppetrahvi lepingu ennetähtaegse lõpetamise eest kuni käesoleva lepinguga ettenähtud kolme kuu tasu ulatuses (vt. pöördel tabel 2). 

4.5. Kui leping sõlmitakse hinnapakkumise soodustingimustel, siis selliste tingimuste tähtaeg tuuakse ära eraldi lepingus.


5.Lepingu lõppsätted.

5.1.Käesoleva lepinguga reguleerimata küsimustes lähtutakse eesti Vabariigi kehtivast seadusandlusest. Lepingust tulenev vaidlus lahendatakse poolte vahelise kokkuleppega. Kui pooled kokkulepet ei saavuta, lahendatakse vaidlus Harju Maakohtus.